Informace

Doprava a platba

V našem e-shopu si můžete zvolit ze 4 dopravců: doručení na adresu nebo do výdejního místa. Doručujeme v rámci České a Slovenské republiky a při nákupu nad 2 500 Kč je zboží zasláno na výdejní místo Uloženky zdarma.

Česká republika

  • Osobní odběr
  • Uloženka – 79 Kč
  • IN-TIME – 99 Kč
  • PPL – 115 Kč
  • Česká pošta – 150 Kč

 

Slovenská republika

  • Uloženka – 119 Kč
  • Slovenská pošta – 179 Kč
  • PPL – 179 Kč

 

Způsob platby:

  • Bankovní převod
    Zboží platíte předem na náš bankovní účet 3904222339/0800, na základě námi vygenerovaného variabilního symbolu = číslo Vaší objednávky.

  

  • Dobírka
    Zboží platíte až při jeho převzetí u řidiče dopravní společnosti, v hotovosti nebo platební kartou (přes terminál).

 

  • Platba on-line
    Před dokončením Vaší objednávky budete přesměrováni na platební bránu GP WebPay. Tato platební brána podporuje karty MasterCard, VISA, Diners Club a American Express.

 

  • Mobilní platby
    Před dokončení objednávky zaplatíte pomocí Apple Pay a Google Pay.

  

Osobní odběr
V den kdy bude objednávka připravena k vyzvednutí budete informováni prostřednictvím e-mailu, k vyzvednutí zásilky.
Osobní vyzvednutí v naší prodejně na adrese:
Slezská 19, Praha 2 – Vinohrady
Po-Pá: 11:00 - 19:00
So, Ne: dle dohody

 

Uloženka
Osobní vyzvednutí na jednom z výdejních míst. V den, kdy bude objednávka připravena k vyzvednutí budete informováni k vyzvednutí zásilky prostřednictvím SMS a e-mailu.
Při výběru platby na dobírku je k ceně připočteno 35 Kč.

 

IN-TIME
Doručení na adresu – řidič Vás kontaktuje o doručení jeden pracovní den před doručením prostřednictvím SMS nebo e-mailu. V den doručení obdržíte oznámení o čase doručení (rozmezí 3 hodin).
Při výběru platby na dobírku je k ceně připočteno 35 Kč.

 

PPL
Doručení na adresu - řidič společnosti PPL Vás kontaktuje o doručení jeden pracovní den před doručením prostřednictvím SMS nebo e-mailu. V den doručení obdržíte oznámení o čase doručení (rozmezí 3 hodin).
Při výběru platby na dobírku je k ceně připočteno 30 Kč.

 

Česká/Slovenská pošta
Zásilka Vám bude zaslána poštou jako balík do ruky. V případě, že Vás pracovník České pošty nezastihne na doručovací adrese, zásilka bude uložena na Vaší pobočce České pošty po dobu 7 pracovních dní.
Při výběru platby na dobírku je k ceně připočteno 35 Kč.

 

Ceny za dopravu jsou uvedeny včetně DPH v rámci České republiky.

Informační oznámení k elektronické evidenci tržeb
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

 

Vratky a reklamace

Jak nakupovat na petamour.cz

  • Vyberte si z nabídky Pet Amour zboží a přidejte ho do košíku s vyplněným počtem kusů tlačítkem „PŘIDAT DO KOŠÍKU“

  • Při nákupu si průběžně můžete kontrolovat zboží v sekci „KOŠÍK“ (vpravo nahoře). Z košíku se můžete kdykoliv vrátit a vybírat další produkty.

  • Rozhodnete-li se objednat zboží umístěné „ V OBSAHU NÁKUPNÍHO KOŠÍKU“ klikněte na políčko „POKRAČOVAT“ a posunete se do sekce "DOPRAVA A PLATBA".

  • Pokud vlastníte voucher nebo slevový kupón vepište kód.

  • Zde je nutné vyplnit zemi doručení Česká republika nebo Slovensko a následně zvolte způsob dopravy a platby, který vám vyhovuje. 

  • Po vyplnění klikněte na políčko „POKRAČOVAT“ a posunete se do sekce "INFORMACE". 

  • Zde se můžete registrovat přihlásit do svého účtu  nebo „PŘIHLÁSIT SE DO MÉHO ÚČTU“ nebo se stejným tlačítkem registrovat. Objednávku lze provést i „BEZ REGISTRACE“, ale doporučujeme se registrovat, při další objednávce nemusíte opakovaně zadávat dodací údaje.

  • Vyplňte údaje (jméno, adresu, telefon, který je důležitý pro přepravce, který vám před doručení objedaného zboží zašle SMS nebo zavolá). 

  • Pokud se vaše fakturační adresa liší od dodací zaškrtněte na políčko „NAKUPUJI NA FIRMU“ a doplňte potřebné údaje.

  • Odškrtněte v pravé části, že souhlasíte s obchodními podmínkami, které si přečtěte.

  • Klikněte na tlačítko "ODESLAT OBJEDNÁVKU".

  • Ve finále se zobrazí rekapitulace objednávky, kterou obdržíte i na vyplněný e-mail. 

  • O průběhu vyřizování objednávky vás budeme informovat e-mailem.

  • Jakmile bude zboží předáno dopravci, na e-mail nebo SMS obdržíte informaci o vyzvednutí nebo předání zásilky. 

  • V případě, že vaší objednávku v průběhu jejího vyřizování potřebujete z jakéhokoliv důvodu stornovat, napište nám e-mail na info@petamour.cz nebo zatelefonujte  na +420 774 689 001. Storno objednávky vám potvrdíme obratem e-mailem nebo telefonicky. 

Dodací lhůty

  U každého produktu je uvedena Dostupnost zboží podle, které se řídí expedice vámi objednaného zboží.

  • Zboží, u kterého je dostupnost uvedena SKLADEM je expedováno ihned a odesláno ještě ten samý den.

  • Zboží NA DOTAZ nemáme na skladě a po ověření dostupnosti zboží od našeho dodavatele  vás budeme informovat telefonicky nebo e-mailem.  

Poškozená zásilka

Zásilku od přepravce si vždy pozorně prohlédněte a pokud balík vykazuje jakékoli známky mechanického poškození, odmítněte jej převzít. V případě, že to bude možné, otevřete zásilku před poštovním doručovatelem. Pokud bude jevit známky poškození, balík okamžitě reklamujte. Pokud balík s poškozením převezmete a na tuto skutečnost přijdete později, pošta reklamaci neuzná.


Výměna a vrácení zboží

Při uzavření kupní smlouvy má kupující podle občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží.

Výměnu či vrácení zboží (např. při koupi špatné velikosti) můžete vyřídit zasláním zboží na adresu Pet Amour s.r.o., Slezská 1161/19, 120 00 Praha 2. Vždy dodržujte tento postup:

  • Zboží vracejte bez známek užívání, čisté, pokud možno v původním obalu (i s visačkami identifikujícími zboží, dokumentací a veškerým dalším příslušenstvím).

  • Zboží pošlete zpět na adresu Pet Amour s.r.o., Slezská 1161/19, 120 00 Praha 2  do čtrnácti (14) dnů od převzetí (do tohoto data musí být zboží doručeno zpět).

  • Pokud chcete zboží vyměnit za jiné, odešlete nejdříve na požadované zboží objednávku přes eshop a do poznámky uveďte výměna zboží a zboží zašlete spolu s daňovým dokladem (fakturou) na adresu Pet Amour s.r.o., Slezská 1161/19, 120 00 Praha 2

  • Pokud vyměňujete zboží za jiné, je skutečně vynaloženým nákladem dopravné.

  • Při vrácení veškerého objednaného zboží je zákazníkovi vrácena kupní cena zboží včetně účtované ceny za dopravu. Při vrácení části objednaného zboží (tj. některé zboží z dodávky si zákazník ponechá), je vrácena kupní cena zboží, náklady na dopravu nejsou vraceny. Při odstoupení od smlouvy jsou podle zákona účtovány skutečně vynaložené náklady spojené s výměnou či vrácením zboží. Pokud požadujete vrácení peněz složenkou, je skutečně vynaloženým nákladem poplatek za složenku dle platného ceníku České pošty. V případě vracení peněz převodem, není účtován žádný poplatek. Uvádějte tedy prosím raději číslo účtu. Žádné další poplatky nejsou účtovány.

Záruka

Záruční doba trvá 2 roky od data převzetí zboží, u krmiv a potravinových doplňků pro psy a kočky se záruční doba řídí vždy expirační dobou daného produktu. 

Pokud při vyřizovaní reklamace dojde k výměně zboží za nové, záruční doba začíná běžet znovu od převzetí nového zboží.

Záruční doba se nevztahuje na dárky a příbaly ke zboží. 

Jako záruční list slouží zákazníkovi faktura - daňový doklad, který mu bude předán při vyzvednutí zboží anebo poslán v zásilce s objednaným zbožím. 

 

Reklamace

Reklamované zboží nám zašlete na adresu Pet Amour s.r.o., Slezská 1161/19, 120 00 Praha 2

Pro rychlé a úspěšné vyřízení reklamace dodejte se zbožím daňový doklad (fakturu) prokazující jeho koupi a vyplněný reklamační list. Reklamační list k vyplnění si, prosím, stáhněte zde a přiložte jej k reklamovanému zboží. Faktura - daňový doklad slouží zákazníkovi také jako záruční list, který je předán při převzetí zboží anebo je přiložený v zásilce s objednaným zboží. 

Nejčastější důvody k reklamaci:

  • Dodané zboží je poškozené

Při doručení či přebrání zboží od dopravce se přesvědčte, že zásilka nejeví známky poškození. Pokud je zásilka poškozená dopravou, nepřebírejte ji!

Je-li obal neponičený, avšak zboží bylo dopravou poškozeno, kontaktujte nás, prosím, co nejdříve od převzetí takovéto zásilky telefonicky nebo e-mailem. Reklamaci vyřídíme u konkrétního dopravce a poradíme vám, jak dále postupovat. 

  • Bylo dodané jiné zboží

            Kontaktujte nás nebo nám napište o této skutečnosti na e-mail info@petamour.cz.

Důležité upozornění: Na dárky a příbaly, které jsou dodávány zdarma, nelze uplatňovat běžnou reklamaci ani žádná práva spotřebitele.


Lhůta pro vyřízení reklamace

Reklamace spotřebitele bude vyřízena podle občanského zákoníku nejpozději do třiceti (30) dnů od jejího podání. V případě, že budete reklamovat zboží zakoupené na firmu, podle obchodního zákoníku není přesně udána lhůta pro vyřízení reklamace. I tyto reklamace však vyřizujeme co nejdříve.

Reklamace jsou běžně vyřízeny výměnou zboží za nové nebo vrácením kupní ceny za zboží. O vyřízení reklamace budete informováni e-mailem nebo telefonicky. Při uznání reklamace a vrácení peněz za zboží bude zákazníkovi částka vrácena bankovním převodem do třiceti (30) dnů od uznání reklamace. To však po podání žádosti e-mailem a doložení výše nákladů (kopii podacího lístku za poštovné apod.) 

V případě, že jste nám zboží k reklamaci poslali na vaše náklady a reklamace bude uznána, částka za dopravu vám bude uhrazena. To však po podání žádosti e-mailem a doložení výše nákladů (kopii podacího lístku za poštovné apod.)